Zmień rozmiar tekstu A A A Zmień kontrast

INTERNET BANKING

System bankowości internetowej Internet Banking zapewnia dostęp do rachunku przez Internet  24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu i usług oferowanych przez Bank w dowolnym miejscu na świecie.

Informacje podstawowe

Korzyści:

  • 0 zł za korzystanie z systemu bankowości internetowej Internet Banking
  • prostota korzystania – przyjazny interfejs systemu pozwala na szybkie wykonywanie operacji oraz sprawne poruszanie się po systemie
  • możliwość podglądu i zarządzania  posiadanymi produktami bankowymi: rachunkami oszczędnościowo – rozliczeniowymi, rachunkami oszczędnościowymi, kartami płatniczymi, lokatami
  • mobilny Internet Banking – w ramach sytemu bankowości internetowej Internet Banking otrzymujesz dostęp do systemu w wersji mobilnej poprzez urządzenia typu: smartfony, tablety itp.
  • Oszczędzanie niższe opłaty za przelewy krajowe (ELIXIR) za pomocą Internet Bankingu, niż w Banku
  • atrakcyjne kursy wymiany walut w Kantor BSBR24

 

Bezpieczeństwo:

  • Twoje pieniądze są bezpieczne, gdyż korzystamy z nowoczesnych standardów ochrony przekazu informacji w Internecie
  • Stosujemy dodatkowe narzędzia uwierzytelniające w postaci hasła dostępu oraz jednorazowych kodów autoryzujących

W ramach systemu bankowości internetowej Internet Banking użytkownik może:

  • Doładowywać telefon
  • Wykonywać ekspresowe przelewy BlueCash
  • Wykonywać przelewy wysokokwotowe SORBNET
Prowizje i opłaty

Prowizje i opłaty pobierane są zgodnie z Taryfą prowizji i opłat za czynności bankowe w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej

Infolinia

Dla użytkowników systemu bankowości internetowej Internet Banking dostępna jest Infolinia BSBR:
tel. 801 503 090 (tylko w kraju)/ + 48 86 216 11 06.
Infolinia jest czynna 7 dni w tygodniu, całą dobę.

 

Infolinia wspiera Użytkowników Bankowości internetowej Internet Banking (IB) w zakresie:

  • blokowanie oraz odblokowanie dostępu użytkownika do IB
  • przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących IB
  • informacje o obowiązujących procedurach uzyskania dostępu do IB
  • instruktaż obsługi IB w tym pierwsze logowanie i realizowanie dyspozycji
  • indywidualna parametryzacja dostępu do IB
  • informacja o możliwych sposobach autoryzacji przelewów
  • wsparcie techniczne w obsłudze IB oraz w przypadku awarii
  • przyjmowanie oraz przekazywanie sugestii i ocen dotyczących IB
Mobilny Internet Banking

Dla osób, które preferują zarządzanie swoimi finansami za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu telefon, smartfon, tablet itp. Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej oferuje Mobilny Internet Banking.

Korzyści z korzystania z Internet Banking w wersji mobilnej:

  • mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet
  • wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet
  • szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez względu na miejsce
  • większa satysfakcja klienta z korzystania z usług Banku

Usługa jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich użytkowników Internet Bankingu. Mobilny IB jest intuicyjny i ergonomiczny, co sprawia, że zarządzanie swoimi finansami staje się bardzo wygodne i przyjemne, niezależnie od narzędzia, jakim się posługujemy. Mobilny IB działa równolegle z tradycyjnym dostępem do usługi Internet Banking.

 

Jak uruchomić?

Metoda 1

W przeglądarce internetowej na urządzeniu mobilnym wpisać adres:https://online.bsbr.pl/mobile Dla dodatkowego ułatwienia dostępu do strony logowania, polecamy umieszczenie na ekranie początkowym urządzenia mobilnego ikonki (skrótu) do ww. strony

Metoda 2

Aby nie wpisywać ręcznie adresu strony należy zeskanować QR kod, który automatycznie otwiera okno logowania do Internet Bankingu. Smartfon, tablet lub inne urządzenie mobilne z dostępem do Internetu musi zawierać odpowiednią aplikację umożliwiającą zeskanowanie QR kodu. Aplikację należy bezpłatnie zainstalować, pobierając ją z mobilnego sklepu znajdującego się w urządzeniu mobilnym.

Aplikacja mobilna

wer_2_naszbank_2_baner_ib_1000x180.jpg

Aplikacja mobilna "Nasz Bank" jest elementem systemu bankowości elektronicznej Internet Banking. Przeznaczona jest dla klientów, będących użytkownikami systemu bankowości elektronicznej. Pełne uruchomienie wymaga instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym  (smartfon, tablet) i przeprowadzenia procesu aktywacji zgodnie z instrukcją (komunikaty wyświetlane w aplikacji podczas pierwszego uruchomienia i konfiguracji profilu użytkownika). Aplikacja mobilna działa równolegle z tradycyjnym dostępem do usługi bankowości elektroniczej Internet Banking.


Korzyści z korzystania z usługi bankowości elektronicznej Internet Banking w wersji mobilnej:
 

  • Bezpieczeństwo 
    Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych. 
  • Wygoda
    Wystarczy posiadać smartfon, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu czy skontrolować wydatki. 
  • Mobilna autoryzacja
    Brak konieczności przepisywania hasła z wiadomości SMS
  • Kontrola
    Aplikacja wysyła powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku

 

Co należy zrobić aby uruchomić Aplikację mobilną ?

 

   1. Pobierz i zainstaluj aplikację "Nasz Bank" ze sklepu Google Play (Android)

 

qrc_0.jpg
Zeskanuj ten kod lub
wyszukaj Nasz Bank w Google Play
 

 

 lub zainstaluj aplikację "BS w Białej Rawskiej-Nasz Bank" ze sklepu App Store (Apple)

 

BS w Białej Rawskiej-Nasz Bank
Zeskanuj ten kod lub wyszukaj
BS w Białej Rawskiej-Nasz Bank
w App Store
 

2. Uruchom aplikację i rozpocznij proces aktywacji postępując zgodnie z instrukcją

 

aktywacja_jasny.png - aktywacje możesz przeprowadzić za pośrednictwem komputera w serwisie www lub bezpośrednio w aplikacji mobilnej

 - postępuj z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie urządzenia mobilnego

 

Jeżeli wybrałeś aktywację przy użyciu komputera to: 

 - zaloguj się do systemu bankowości internetowej i dodaj urządzenie (ustawienia -> kanały dostępu i urządzenia)

 - zeskanuj w aplikacji kod wygenerowany po dodaniu urządzenia

nasz_bank3
Dodawanie urządzenia w bankowości elektronicznej Internet Banking

 

3. Po zdefiniowaniu e-PIN'u można już korzystać z aplikacji.

Po zainstalowaniu i uruchomieniu Aplikacji mobilnej automatycznie zmieniony zostanie sposób autoryzacji dyspozycji w bankowości elektronicznej Internet Banking z autoryzacji w oparciu o kod uwierzytelnienia + kod sms na autoryzację w Aplikacji mobilnej. Nie będą już przesyłane kody jednorazowe w postaci wiadomości sms. Na urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją zostanie przesłany komunikat PUSH z informacją o konieczności autoryzacji dyspozycji w Aplikacji mobilnej.

aktywacja_20.png

 

Z procesem instalacji jak i korzystania z aplikacji można zapoznać się także w instrukcji 

Aplikacja Mobilna Nasz Bank 2.0.3 (Android).pdf

Aplikacja Mobilna Nasz Bank 2.0.3_(iOS).pdf

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android).pdf

Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS).pdf

Zasady bezpieczeństwa

Mając na uwadze należytą ochronę środków zgromadzonych na Państwa rachunkach bankowych przypominamy o konieczności zachowania szczególnej ostrożności podczas korzystania z bankowości internetowej:

Podczas logowania do systemu bankowości internetowej, przestrzegaj poniższych zasad:

  • Do logowania do bankowości nigdy nie używaj linków przesyłanych w korespondencji e-mail, wiadomości przesłanych za pomocą komunikatorów internetowych lub linków na innych stronach. Zawsze korzystaj z przycisku "Zaloguj się" na stronie głównej Banku (http://www.bsbr.pl/) lub wpisując bezpośrednio w oknie przeglądarki adres: https://online.bsbr.pl/.
  • Sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https, oznaczającego protokół, odpowiadający za bezpieczeństwo połączenia.

Ponadto pamiętaj o następujących zasadach:

  • Do logowania do Systemu Bankowości Internetowej nie wykorzystuj niezaufanych komputerów (np. w kafejce internetowej) oraz publicznych sieci WiFi
  • Pamiętaj, by nie udostępniać ani nie zapisywać w plikach na swoim komputerze identyfikatora i hasła, służących do logowania do Systemu Bankowości Internetowej
  • Regularnie zmieniaj swoje hasło dostępu (opcja „Zmiana hasła” w „Ustawieniach”)
  • Po zakończeniu pracy w Bankowości Internetowej pamiętaj, by do wylogowania się użyć przycisku "Wyloguj". Nigdy nie używaj w tym celu przycisku X (Zamknij), wbudowanego w okno przeglądarki
  • Urządzenie z którego korzystać logując się do bankowości internetowej musi mieć aktualne i legalne oprogramowanie: system operacyjny, program antywirusowy oraz rekomendowaną przeglądarkę (Internet Explorer, Mozilla Firefox). Przestępcy wykorzystują luki w oprogramowaniu. Aktualizacje legalnego oprogramowania często niwelują takie „dziury”, utrudniając działanie oszustom.
  • Dbaj o aktualizacje posiadanego systemu operacyjnego, oraz jego komponentów wymaganych przy korzystaniu z bankowości internetowej (oprogramowanie JAVA, przeglądarka internetowa)
  • Używaj aktualnego oprogramowania ochrony antywirusowej wraz z zaporą,
  • Uważaj na umieszczone w wiadomościach linki! Mogą one zainfekować Twoje urządzenia wirusem. Dotyczy to każdego Twojego adresu e-mail i wszystkich otrzymywanych wiadomości.
  • Bank nie wysyła żadnych wiadomości dotyczących bankowości internetowej poprzez e-mail. Jedyny sposób wysyłania komunikatów do użytkowników to komunikaty widoczne w systemie po zalogowaniu lub w opcji „Komunikaty”

Śledź komunikaty i ostrzeżenia publikowane przez Bank oraz informacje o zagrożeniach publikowanych na stronach Związku Banków Polskich pod adresem https://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci

W razie potrzeby zablokuj dostęp do swoich środków.

  • W przypadku zgubienia lub kradzieży danych uwierzytelniających do bankowości internetowej natychmiast zmień hasło lub zablokuj dostęp do bankowości kontaktując się z infolinią banku.
  • Jeśli jakikolwiek komunikat lub element serwisu bankowości internetowej budzi wątpliwości co do autentyczności natychmiast skontaktuj się z infolinią Banku. Szczegółowe zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej dostępne są w instrukcji usługi Internet Banking dostępnej na stronie www.bsbr.pl
ZNAJDŹ PLACÓWKĘ
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies, więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

SiteLock

© 2024 Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej