Zmień rozmiar tekstu A A A Zmień kontrast

BLIK

Przelewaj i Płać:  szybko, prosto i bezpiecznie

Podstawowe informacje

 

Dzięki usłudze BLIK możesz szybko, prosto i bezpiecznie:

  • płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • wykonywać przelew na numer telefonu – nie musisz znać numeru konta odbiorcy, a jedynie jego numer telefonu. Wystarczy, że obie strony transakcji będą miały dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w swoich aplikacjach mobilnych

 

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

RODZAJ LIMITU domyślny maksymalny
Wypłata z bankomatu 500 PLN 10 000 PLN
Transakcje bezgotówkowe 500 PLN 10 000 PLN
Płatności  internetowe 500 PLN 10 000 PLN
Przelew na telefon BLIK 1 000 PLN jednorazowo maksymalnie 1 000 PLN dziennie 1 000 PLN jednorazowo maksymalnie 1 000 PLN dziennie

 

Jak aktywować BLIKA?

Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.

1. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia"

 

 

2. Wybierz opcję "BLIK" i:

  • przesuń suwakiem na tryb "Włączony";
  • wybierz rachunek powiązany z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
  • zaakceptuj Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego z Grupy BPS lub niezrzeszonego Banku Spółdzielczego współpracującego z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A.
  • a następnie ZAPISZ ustawienia.

3. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji Nasz Bank oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

 

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie:

 

  • wypłaty z bankomatu bez karty

W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.

  • płatności w sklepie stacjonarnym

Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności zyskujesz nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

  • płatności w sklepie internetowym

Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo masz możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

  • Przelew na telefon BLIK

Aby wykonać Przelew na telefon BLIK, wystarczy włączyć aplikację mobilną Nasz Bank i funkcję Przelewów na telefon BLIK. Następnie kliknąć Przelew na telefon BLIK i wybrać numer odbiorcy ze swojej książki w telefonie lub wpisać numer telefonu odbiorcy. Kontakty, do których będzie można wysłać Przelew na telefon BLIK będą oznaczone logo BLIKA.   ​

 

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu e-PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
  • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
  • stosuj oprogramowanie antywirusowe
  • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  • aktualizuj przeglądarki internetowe
  1. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.

 

Instrukcja aplikacji mobilnej "Nasz Bank"

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android).pdf

Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS).pdf

Opłaty i prowizje

Prowizje i opłaty pobierane są zgodnie z Taryfą prowizji i opłat za czynności bankowe w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej

Pytania i odpowiedzi

Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Kto może korzystać z BLIKA?
Osoba fizyczna powyżej 13 roku życia - właściciel  rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PLN lub pełnomocnicy ogólni do tego  rachunku, posiadający zainstalowaną aplikację mobilną Nasz Bank.

Czym jest powiązanie konta z BLIK?
Oznacza to, że przy korzystaniu z BLIKA z tego właśnie konta zostaną pobrane pieniądze lub na nie wpłyną.

Jak zmienić konto dla BLIKA?
W aplikacji mobilnej Nasz Bank należy wybrać Ustawienia, a następnie w Ustawieniach BLIK wybrać rachunek, który chcesz powiązać z usługą BLIK.

Z jakimi rachunkami można powiązać BLIKA?
Rachunki rozliczeniowe w tym bieżące i pomocnicze w PLN.

Jak włączę funkcję przelewów na numer telefonu BLIK?
Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nasz Bank. Wejdź w „Ustawienia”, wybierz opcję „Przelew na telefon BLIK”, zaakceptuj oświadczenia i zatwierdź.

ZNAJDŹ PLACÓWKĘ
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies, więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

SiteLock

© 2024 Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej