Informujemy, że dla Użytkowników karty lokalnej i Użytkowników systemu bankowości internetowej Internet Banking dostępna jest Infolinia BSBR:
tel. 801 503 090 (tylko w kraju)/ + 48 86 216 11 06.
Infolinia jest czynna 7 dni w tygodniu, całą dobę.
Infolinia wspiera Użytkowników w zakresie:
1. Kart lokalnych (bankomatowych):
- zastrzeżenie karty;
- czasowa blokada karty;
- informacja o powodach odrzucenia transakcji;
- udzielanie informacji ogólnych o produkcie kartowym i parametrach karty;
- odblokowanie kodu PIN.
2. Bankowości internetowej Internet Banking (IB):
- blokowanie oraz odblokowanie dostępu użytkownika do IB;
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących IB;
- informacje o obowiązujących procedurach uzyskania dostępu do IB;
- instruktaż obsługi IB w tym pierwsze logowanie i realizowanie dyspozycji;
- indywidualna parametryzacja dostępu do IB;
- informacja o możliwych sposobach autoryzacji przelewów;
- wsparcie techniczne w obsłudze IB oraz w przypadku awarii;
- przyjmowanie oraz przekazywanie sugestii i ocen dotyczących IB.
Koszt połączenia z infolinią według taryfy operatora.